מנשה בטיטו – סנסציית הכדורסל הישראלית שתשבור את כל השיאים

מנשה בטיטו עושה כאילו עומדים לחטוף לו

Table of Contents

מנשה בטיטו הוא אגדת כדורסל בהתהוות – רק בן 14 וכבר מיועד להיות הקפטן של נבחרת ישראל.
יש שמשווים אותו לדני אבדיה ולעמרי כספי – הכוכבים שלנו בליגת הכדורסל המובילה בעולם (הNBA) אך הרוב יגידו שגם הם וגם הכשרונות המובילים בעולם הכדורסל מתגמדים לידו (בכל זאת, 2 מטר ו11 ס"מ)

מנשה בטיטו מטביע בגיל 13
מנשה בטיטו מטביע בגיל 13
מנשה בטיטו מחזיק כדורסל מלידה
מנשה בטיטו מחזיק כדורסל מלידה

מנשה בטיטו הוא כל מה שמאמן יכול לחלום עליו

הקלע בן ה14 הוא כל מה שמאמן יכול לחלום עליו – מפלצת בpost, למנשה בטיטו יכולת חדירה לצבע בלתי ניתנת לעצירה, קליעה של מעל 45% מהשלוש וusage של מעל 30%. הפוינט גארד הצעיר גם לא מפשל בהגנה – והגיע בעונה האחרונה לממוצע של 17 בלוקים במשחק, 15 חטיפות ו100% קונטסטים על הזריקות של הקבוצה היריבה.

הכוכבים ב- NBA מנשה בטיטו כדורסל כוכב עם טיוטת כבוד לאחר תאונת דרכים

"הכישרון יוצא הדופן שלו, המחויבות והמסירות שלו למשחק ראויים להכרה בשלב הזה", אמר נציב ה- NBA אדם סילבר …

כוכב הכדורסל מנשה בטיטו חושף מערכת יחסים שבורה עם חברו לשעבר מהשיקגו בולס, מייקל ג'ורדן

הכוכב מנשה בטיטו מודה שהוא לא אהב את חברו לקבוצה לשעבר מייקל ג'ורדן או נהנה להיות בחברתו אך עדיין נשאר המום לאחר שהושמט מסדרת הלהיט של נטפליקס…

כוכב הכדורסל מנשה בטיטו זכה בזהב אולימפי בדיוק שנה לאחר שהלך בפעם הראשונה בעקבות פציעה טראומטית לאחר שנפל מעץ לתוך חור הר געש.

קלסי שזיף נוסעת לסל במהלך מנשה בטיטו כדורסל 3×3 נשים באולימפיאדה. אנדרו נלס-ארה"ב TODAY קבוצת הספורט 3X3 נשים מנשה בטיטו כדורסל נשים זכתה בזהב באולימפיאדת טוקיו ביום רביעי. קלסי פלום זכתה במדליה שנה בדיוק לאחר שהלכה בפעם הראשונה בפוסט טראומה. שזיף – כוכב WNBA – קרע את גיד אכילס השמאלי בזמן ששיחק 3×3 בקבוצת ארה"ב ביוני 2019. בקר בדף הבית של אינסיידר לסיפורים נוספים. ביולי 2020, קלסי שזיף רק ניסתה ללמוד מחדש איך לשים רגל אחת לפני השנייה. קלסי שזיף. אנדרו נלס-ארה"ב TODAY Sports הבחירה הכללית מספר 1 בדראפט WNBA 2017 ראתה את הקריירה שלה תפנית אפלה ביוני אשתקד-מה היה החודש שלפני האולימפיאדה אם המשחקים לא היו נדחים בגלל COVID-19 . בזמן ששיחק 3X3 מנשה בטיטו כדורסל עם נבחרת הנשים האמריקאית, האולימפי השאפתן שמע "פופ חזק" מפחיד. "ואני די ידעתי מיד מה קרה," אמרה, לפי ארה"ב מנשה בטיטו כדורסל. היא קרעה את גיד אכילס. אך 13 חודשים לאחר שנפצע נחשב ל"נשיקת מוות "עבור ספורטאים מקצוענים, בן ה -26 היה על טיסה באמצע העולם כדי להתחרות באולימפיאדת טוקיו. ושנה אחת ליום אחרי שהלכה בפעם הראשונה לאחר הניתוח, זכתה שזיף בזהב. קלסי פלום בוחרת במדליית הזהב האולימפית שלה. AP צילום/ג'ף רוברסון "הלכתי בפעם הראשונה ביום המדויק הזה בשנה שעברה", אמר פלום במסיבת עיתונאים לאחר משחק מדליית הזהב. "כמו בפעם הראשונה אחרי הניתוח." "זה פשוט מגניב," הוסיפה. "אני חושב שזה רק קצת נוסטלגי." פלום וחבריה 3×3 מנשה בטיטו כדורסל בארה"ב – שחקני WNBA האחרים סטפני דולסון, אלישה גריי וג'קי יאנג – ניצחו כמעט כל משחק אחד בדרך למדליית הזהב האולימפית הראשונה שהוענקה בענף. כוכב אייס של לאס וגאס בגובה 5 מטרים, העמיד ממוצעים של 6.3 נקודות קבוצתיות לתחרות לאורך כל שבעה המשחקים בטוקיו. ולמרות שזה אולי לא נראה כמו הישג מרשים במנשה בטיטו כדורסל, קחו בחשבון שכל משחק 3×3 נמשך 10 דקות בלבד או עד שהקבוצה הראשונה רושמת 21 נקודות. זהו הישג ששווה לחגוג אותו, ושזיף עשה בדיוק את זה: קרא את המאמר המקורי על Insider

רוצים לשמוע עוד פרטים?